piątek, 5 kwietnia 2013

Harlem Shake by PGE Skra Bełchatów :D

Piątkowe uzupełnianie zaległości :P
Myślę, że wielu z Was już widziało to cudo *.* :D ale może się też znaleźć grupa osób, które z różnych względów nie oglądnęły filmiku:

"Harlem Shake PGE Skra Bełchatów"

Osobiście jestem zachwycona i sądzę, że to najlepsze wykonanie Harlem Shake'a. Oni są po prostu nie do przebicia :D
Kiedy pokazałam mojemu tacie nagranie PGE Skry, na co dzień spokojny i poważny mężczyzna zaczął się tak zachodzić ze śmiechu, że nie wiedziałam, co ze sobą zrobić :D
A więc myślę, że nikt nie przejdzie obojętnie wobec Winiara "tańczącego" na masce samochodu , Cupka szpanującego samochodem z wywaloną przez szybę nogą , Aleksa skaczącego, a z nim jego cudnego plecaczka, i Kłosa (nie wiem jak nazwać to, co on robił) :P 
Mnie nagranie rozśmieszyło do łez :D I za każdym razem gdy go włączam słysząc sam dźwięk, wybucham śmiechem :D 
A więc miłego oglądania :D
MVP według Was zostaje...? :D


Weronika :)
P.S.  Coś mi się wydaje, że Wiktoria też ma w zanadrzu dla Was małą niespodziankę  :) A jeżeli jakoś złapiemy jutro wolną chwilę, obiecuję specjalny wspólny wpis na baaardzo ciekawy temat z serii "Prawdziwe historie" :D 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz