poniedziałek, 6 maja 2013

Orlen i Siatkarze: to jest TO!!

Minął weekend majowy ;( 
Cóż, wszystko co dobre szybko się kończy.
W moim przypadku wolne dni wypełnił wyjazd do Wrocławia, mojego ukochanego miasta <3
Nużąca sześciogodzinna podróż ciągnęła się w nieskończoność. 
Co tu wymyślić, żeby zapewnić sobie choć trochę rozrywki??

ORLEN!!! :D

Jadąc autostradą, co jakiś czas mijałam stację Orlen, więc czego by nie wypatrywać, który siatkarz widnieje na reklamie? :P
 Taką zabawą starałam się zapełnić nudę towarzyszącą podróży.
Mijając kolejną stację mój uśmiech był coraz szerszy a z ust wydobywały się radosne krzyki:

NOWAKOWSKI !!!!!

KOSOK !!!!

itd.
Dziwię się, że rodzina nie wyrzuciła mnie z samochodu ale szczegół :P
Nie wiedziałam, że zwykły billboard może dać aż tyle radości :D
Później zaczęło się jeżdżenie po Wrocławiu.
Tym razem zauważyłam ogromne billboardy z Bartkiem i jego bratem, reklamujące MONTE :D
Wiem, że to mało istotne rzeczy, ale próbuję jakoś podtrzymać dobry humor, bo po przyjeździe i przeczytaniu nowinek transferowych mina mi zrzedła.
Cóż, tak bywa, ale nie będę się rozpisywała, bo Stupa planuje dla Was obszerny wpis (tak myślę).
Jedyne, co mi daje radość to fakt, że RESOVIA dalej się trzyma i nie wprowadziła bardzo drastycznych zmian, przez które mogła by ulec znacznemu osłabieniu. 


Weronika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz